مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-06سياسي

احیای خانه تاریخی باقرخان با 2 پروژه جدید انسان محور


طی برنامه ای استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از دو پروژه مسیرگشایی شهید علیپور و خانه تاریخی باقرخان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروز عابدین خرّم به همراه چهار تن از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، یعقوب هوشیار و اعضای شورای اسلامی، در آستانه سفر رییس جمهوری از پروژه مسیرگشایی و پیاده راه شهید علیپور و خانه تاریخی باقرخان بازدید کردند.

شهردار تبریز در بازدید از خانه باقرخان از احداث پارکی با مساحت پنج هزار متر مربع در مسیر منتهی به این خانه خبر داد و گفت: همچنین مسیر منتهی به این خانه نیز سنگفرش شده و به خیابان شهید رضانژاد متصل خواهد شد.

یعقوب هوشیار افزود: تا مدت سه ماه آینده سنگفرش این مسیر به اتمام رسیده و پارک باقرخان احداث می شود.

وی از هزینه کرد 90 میلیارد تومانی شهرداری تبریز  برای تملک خانه تاریخی باقرخان و زمین های اطراف آن خبر داد و گفت: در صورت حمایت و کمک های دولت روند تملک و بازسازی این خانه تاریخی تسریع می یابد.

شهردار تبریز یادآور شد: این پروژه جزو طرح هایی است که در برنامه های پیشنهادی استانی در دومین سفر آیت الله رییسی به آذربایجان شرقی مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای خانه تاریخی باقرخان با 2 پروژه جدید انسان محور

احیای خانه تاریخی باقرخان با 2 پروژه جدید انسان محور