مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-03سياسي

انتظار نیروهای انقلاب، بکارگیری افراد شایسته در پست های مدیریتی است


رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که به رییس جمهور رای داده اند انتظار ندارند از آنان استفاده شود اما این درخواست را دارند که افراد شایسته در پست ها به کارگیری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مهدی اسلامی رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شامگاه امروز در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان، با طرح این سوال که در جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و پنج سال در قسمت نیروسازی که مهم ترین بعد استمرار این نظام است در کجا قرار داریم، اظهار داشت: اعضای شورای ائتلاف سرمایه هستند لذا باید در تشکیلات سازماندهی شوند.

وی افزود: تصمیماتی که در مرکز گرفته می شود باید اجرای آن از لحاظ بومی سازی در برخی از استان ها نیز مدنظر باشد و این باید در مجموعه شورای ائتلاف حل شود.

حجت الاسلام اسلامی خاطرنشان کرد: کار تشکیلاتی دارای احتمالات و پیچیدگی هایی است لذا باید با برنامه ریزی این مهم را پیش برد.

  وی بیان کرد: کسانی که به رییس جمهور رای داده اند انتظار ندارند که از آنان استفاده شود اما این درخواست را دارند که افراد شایسته در پست ها به کارگیری شوند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: تغییرات مدیریتی در سطح استان ها که نمونه آن را در سفر به خوزستان با تغییر 45 مدیر دیدیم، از طریق انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار نیروهای انقلاب، بکارگیری افراد شایسته در پست های مدیریتی است

انتظار نیروهای انقلاب، بکارگیری افراد شایسته در پست های مدیریتی است