مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-11اقتصادي

کلاس مربیگری بین المللی سطح یک جهان در سنندج برگزار می شود


رییس هیات والیبال استان کردستان گفت: کلاس مربیگری بین المللی سطح یک جهان بعنوان اولین رویداد مهم تاریخ والیبال کردستان در شهر سنندج برگزار می شود.

- امید مهتاب در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه والیبال استان کردستان در حال توسعه است، اظهار کرد: والیبال ایران امروزه در جهان دارای نام و اعتبار است و بر همین اساس باید تلاش هایی صورت گیرد تا استان هایی همچون کردستان از این قطار سریع السیر عقب نمانند.

مهتاب گفت: هیات جدید والیبال استان کردستان با برنامه ریزی هایی که از روز اول انجام داده، خواهان رشد و توسعه این رشته در این دیار بوده است.

رییس هیات والیبال استان کردستان افزود: والیبال کردستان دارای سابقه و پیشینه است ولی تاکنون برنامه یا رویدادی در شان و جایگاه آن برگزار نشده است و همین مسئله باعث شده بود والیبال کردستان در سطح کشور مغفول بماند.

وی با بیان اینکه امروزه والیبال کردستان در فدراسیون دارای جایگاه و اعتبار است، بیان کرد: با رایزنی های زیادی که با فدراسیون والیبال ایران انجام شده است، توانستیم میزبانی دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح یک جهانی را اخذ بکنیم تا کاری بزرگ در کارنامه والیبال کردستان به ثبت برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس مربیگری بین المللی سطح یک جهان در سنندج برگزار می شود

کلاس مربیگری بین المللی سطح یک جهان در سنندج برگزار می شود