مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-13اقتصادي

افزایش 460 درصدی تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی خراسان جنوبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در بخش کشاورزی خراسان جنوبی افزایش 460 درصدی تسهیلات پرداختی به مبلغ هزار میلیارد تومان داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، مهدی جعفری صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از بهره برداران و تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزش شهرستان فردوس که با حضور جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد: اظهارکرد: در هفته جهاد کشاورزی اتفاقات بسیار خوبی را برای فعالان این حوزه رقم خواهیم زد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسب هفته جهاد کشاورزی 157 طرح در بخش های مختلف مرتبط با کشاورزی با اعتبار 292 میلیارد و500 تومان در استان آماده افتتاح است.

جعفری افزود: با بهره برداری از این طرح های ارزشمند کشاورزی، 40 هزار نفر از مزایای آن برخوردار و برای 146 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و همچنین تثبیت شغل هم برای سه هزار و 127 نفر رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این تعداد طرح از نظر تعداد 45 درصد و نظر حجم اعتبارات 183 درصد رشد دارد، گفت: افتتاح طرح های بخش کشاورزی در سه مقطع هفته جهاد کشاورزی، هفته دولت و دهه فجر انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته افزایش 460 درصدی تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی خراسان جنوبی به مبلغ هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 460 درصدی تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی خراسان جنوبی

افزایش 460 درصدی تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی خراسان جنوبی