مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:002023-05-30حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران به شیوه حباب زنی در قم


معاون دادستان قم با اشاره به دستگیری متهمان کلاهبرداری رایانه ای چند میلیاردی گفت: این افراد به شیوه حباب زنی و جعل موجودی حساب های بانکی از مردم کلاهبرداری می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم اظهار داشت: متهمان با وعده افزایش میلیاردی حساب های بانکی جمعاً مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان از متقاضیان دریافت و کلاهبرداری کردند.

وی با بیان این که باند کلاهبرداران به شیوه حباب زنی سال گذشته در قم منهدم و اعضای این باند دستگیر شدند، اضافه کرد: از این متهمان که با دستورات قضایی شعبه 13 بازپرسی دادسرای استان قم و اقدامات فنی پلیس فتا بازداشت شدند، تجهیزات اسکیم کپی کارت های بانکی و تجهیزات الکترونیک با انواع ابزارهای برنامه نویسی و مرتبط با هک نفوذ و رسیدهای جعلی بانکی کشف شد.

وی در خصوص شگرد این کلاهبرداران، گفت: در این روش متهمان در گروه تلگرامی با عنوان حباب گرم اقدام به عضوگیری و تبلیغ افزایش میلیاردی حساب های بانکی می کردند و از متقاضیان کارت بانکی خالی به همراه سیم کارت متصل به حساب و حساب کاربری موبایل بانک و اینترنت بانک گرفته و در ازای افزایش میلیاردی موجودی حساب های بانکی فریب خوردگان، از آنان مبالغ چند صدمیلیونی دریافت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران به شیوه حباب زنی در قم

دستگیری اعضای باند کلاهبرداران به شیوه حباب زنی در قم