مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-01ورزشي

هفته آینده؛ ابلاغ تعرفه جدید باشگاه های ورزشی


سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان: دستورالعمل رتبه بندی باشگاه های ورزشی به همراه تعرفه جدید ابلاغ خواهد شد که این مساله به جهت ساماندهی باشگاه ها است.

- سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان گفت: تعرفه جدید باشگاه های ورزشی آماده و هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

  سیروس احمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مساله ساماندهی باشگاه ها در دوره مدیریت جدید این حوزه در دستور کار جدی قرار دارد.

  وی بیان کرد: دستورالعمل رتبه بندی باشگاه ها نیز به همراه تعرفه های جدید ابلاغ خواهد شد که این مساله به جهت ساماندهی باشگاه ها است.

  وی در خصوص نظارت بر باشگاه های ورزشی در سطح کشور گفت: در این دفتر کمیته بازرسی و نظارت فعال شده و نمایندگان استان ها نیز مشخص شده که با حضور در باشگاه ها به ویژه باشگاه های بدنسازی به زودی نظارت ها بیشتر خواهد شد.

  سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان گفت: این کمیته با همکاری دستگاه های متولی در خصوص جمع آوری مکمل های ورزشی از باشگاه های بدنسازی اقدام خواهد کرد.

  احمدی در خصوص سقف قراردادهای بازیکنان در باشگاه های مختلف ورزشی گفت: با توجه به رسالت و مسوولیت این دفتر به زودی در این حوزه نیز ورود و برنامه ریزی خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده؛ ابلاغ تعرفه جدید باشگاه های ورزشی

هفته آینده؛ ابلاغ تعرفه جدید باشگاه های ورزشی