مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21اقتصادي

یک فروند بارج به بندر دیلم اختصاص می یابد


رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: بزودی با استقرار یک فروند بارج، ظرفیت تخلیه و بارگیری شناورها در بندر دیلم افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر دیلم با 90 متر اسکله ظرفیت پذیرش سه تا چهار شناور برای تخلیه و بارگیری دارد که این ظرفیت اندک منجر شده تا شمار شناورهای در نوبت تخلیه بندر به حدود 60 الی 70 فروند شناور برسد که با استقرار یک فروند بارج، ظرفیت پذیرش حدود دو شناور دیگر در این بندر فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: بندر دیلم در حدود 260 فروند موتور لنج باری ساماندهی شده و حدود 60 شناور صیادی دارد که این تعداد شناور با توجه به مساحت اندک خور منجر به ازدحام شناورها شده است.

رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در همین راستا پیگیری های خوبی برای اطاله خور بندر دیلم انجام شده و این مهم امسال با حضور مسئولان استانی عملیاتی می شود.

محمودی ادامه داد: با اطاله خور دیلم به طول بیش از 400 متر علاوه بر افزایش ایمنی تردد و توقف شناورها، خطر غرق و آتش سوزی های پردامنه شناورها نیز به حداقل می رسد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از ماه گذشته یک فروند شناور آتشخوار در بندر دیلم مستقر شده تا در کنار شناور جست و جو و نجات امدادرسانی و اطفا حریق بهینه شناورها در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فروند بارج به بندر دیلم اختصاص می یابد

یک فروند بارج به بندر دیلم اختصاص می یابد