مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11اقتصادي

قیمت غیرمنطقی مس از بورس کالا تا خانه مردم!


رییس اتحادیه صنف الکترومکانیک کرج با گلایه از مداخله دلالان مس از بورس کالا تا تولید سیم و افزایش بی حساب و کتاب سیم لاکی به عنوان یکی از اجزای اصلی الکتروموتورها، - ایسنا/البرز رییس اتحادیه صنف الکترومکانیک کرج با گلایه از مداخله دلالان مس از بورس کالا تا تولید سیم و افزایش بی حساب و کتاب سیم لاکی به عنوان یکی از اجزای اصلی الکتروموتورها، گفت: افزایش 150 درصدی این قلم، باعث شده تعمیر موتور کولر آبی تا دو میلیون تومان هزینه داشته باشد.

عباس عاشری در گفت و گو با ایسنا گفت: سیم لاکی که عمده تولید، مصرف و تعمیر الکتروموتورها و الکتروپمپ ها در گرو آن است افزایش قیمت ناگهانی و خارج از کنترلی در بازار پیدا کرده که آشکارترین تاثیر آن عدم توانایی مردم در تعمیر موتورهای آسیب دیده کولرهای آبی است.

زندگی ما به مس وابسته است! عاشری افزود: مشکلی که در بخش الکترومکانیک در زندگی مردم خیلی در دید و قابل تأمل است موضوع تامین تهویه هوای منازل مسکونی به وسیله کولرهای آبی است.

در حالی که امروزه کولر جز لاینفک لوازم خانگی برای تامین دمای مناسب در فصل گرما محسوب می شود، اما به دلیل عدم نظارت و دقتی که در تولید و قیمت گذاری اجزای مرتبط با کولر مانند سیم مسی در کشور صورت می گیرد مردم از بابت تعمیر موتور کولرهای آبی دچار آسیب جدی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت غیرمنطقی مس از بورس کالا تا خانه مردم!

قیمت غیرمنطقی مس از بورس کالا تا خانه مردم!