مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-30حوادث

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: یکم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، - سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: یکم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای