مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14اقتصادي

تأمین و توزیع 500 هزار تن نهاده در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه بیش از 500 هزار تن نهاده زراعی، باغی، دامی، کود، سم، و… باید تأمین و در بین کشاورزان این استان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اهمیت تأمین امنیت غذایی در جامعه، اظهار کرد: در همین راستا اقداماتی در استان آغاز شده که توسعه باغات در اراضی شیبدار و تخصیص و انتقال آب در حوزه کارون، ازجمله این موارد است که همواره به عنوان دغدغه مطرح بوده است.

وی افزود: بیش از 26 طرح با 13 هزار هکتار مساحت در حوزه انتقال آب وجود دارد که در حال اجرا است و منجر به اشتغال بیش از 13 هزار نفر می شوند و در واقع معیشت مردم وابسته به آن ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با جذب اعتبارات استانی، ملی، سفر ریاست جمهور و فروش اموال مازاد، بیش از 275 میلیارد تومان جذب و در پروژه های تأمین و انتقال آب هزینه شد و همگی فعال هستند.

برزگر عنوان کرد: توسعه گلخانه ها به عنوان واحدهای اقتصادی مساحت و آب کمتری نیاز دارند و در مقابل اشتغال و تولید بیشتری ایجاد می کنند، سال گذشته کمتر از 40 هکتار گلخانه در سطح چهارمحال و بختیاری وجود داشت که امسال این میزان به 77 هکتار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین و توزیع 500 هزار تن نهاده در چهارمحال و بختیاری

تأمین و توزیع 500 هزار تن نهاده در چهارمحال و بختیاری