مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 05:152023-06-20بين الملل

واکنش زلنسکی به مواضع نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا


رییس جمهور اوکراین در واکنش به مواضع چند نامزد ریاست جمهوری آمریکا در مخالفت با تداوم حمایت از کی یف مدعی شد، تداوم جنگ کی یف با روسیه به نفع آمریکا و ناتو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین که از ابتدای جنگ با روسیه همواره از متحدان غربی درخواست سلاح و کمکهای دیگر را داشته نسبت به رسیدن نامزدهای مخالف با کمک به اوکراین به ریاست جمهوری آمریکا اظهار نگرانی کرد.

زلنسکی در مصاحبه با شبکه ان.

بی.

سی نیوز همچنان که مجددا درخواستهایش از متحدان غربی برای دریافت کمک های تسلیحاتی بیشتر نظیر جنگنده مطرح می کرد با سوال درباره مواضع اخیر ران دسانتیس و دونالد ترامپ نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا، در مخالفت با ادامه جنگ در اوکراین و کمک های تسلیحاتی به این کشور مواجه شد.

ران دسانتیس اخیرا جنگ اوکراین با روسیه را یک مناقشه ارضی دانست و دونالد ترامپ نیز وعده داد که فورا به این جنگ پایان داده و برقراری صلح بین اوکراین و روسیه را پیگیری کند.

رییس جمهور اوکراین که خودش همواره با درخواست برای دریافت تسلیحات بیشتر به آتش جنگ دامن زده در واکنش به مواضع این دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا رو به تناقض گویی آورده و گفت: از هر نامزدی که حمایت از اوکراین را بیش از حد هزینه بر می داند می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش زلنسکی به مواضع نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا

واکنش زلنسکی به مواضع نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا