مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-08سياسي

تاخیر در تکمیل بزرگراه بیستون-سنقر قابل پذیرش نیست


نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کندی روند احداث بزرگراه بیستون-سنقر، گفت: تاخیر در تکمیل این بزرگراه قابل پذیرش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه و معاونین استاندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل بزرگراه بیستون-سنقر یکی از مطالب اصلی مردم این شهرستان است که نبود آن تصادفات رانندگی بسیاری را رقم زده است.

وی افزود: بنا بوده فاز نخست پروژه به بهره برداری برسد که متأسفانه این موضوع به پایان سال موکول شده و سرعت عملیات اجرایی پروژه کند و ضعیف است و اعتبارات راه های روستایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاکنون ساخت 360 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که پروژه 280 واحدی امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده و قطعاً این واحدها امسال نیز آماده نخواهد شد.

حسینی کیا بیان کرد: همچنین اجرای طرح هادی روستایی در سنقر و کلیایی بسیار ضعیف است و نیازمند آن هستیم که توسط بنیاد مسکن این موضوع بررسی شود تا به میانگین کشوری برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در تکمیل بزرگراه بیستون-سنقر قابل پذیرش نیست

تاخیر در تکمیل بزرگراه بیستون-سنقر قابل پذیرش نیست