مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:312023-05-30سياسي

اژه ای: صف فریب خوردگان با افرادی که عناد دارند باید جدا باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر امروز در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حاج سیدعلی اکبر ابوترابی اظهار کرد: امروز برخی ناهنجاری ها در جامعه وجود دارد، یکی از آن ها مسئله عفاف و حجاب است که این روزها مردم مطالبه جدی از قوه قضاییه و دولت و مجلس دارند، بنده این مطالبه جدی را بسیار مبارک میدانم، این مطالبه ما را به احساس مسئولیت بیشتر وادار می کند.

 وی گفت: این به ما انرژی بیشتر می دهد، اما عزیزان دست به دست هم دهیم و در همین ناهنجاری بهترین راه را انتخاب کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: امروز در بعضی از این ناهنجاری ها دست دشمن در کار است، برخی ناهنجاری ها برای ضربه زدن به اسلام است که رو باید نیروی نظامی و انتظامی و اطلاعاتی ما این جریانات سازمان یافته و ضدانقلاب را شناسایی کنند و این طیف افراد به اشد مجازات برسند و خواهند رسید.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: دشمن امروز وارد شده و با بمباران کردن ذهن جوانان ما و با عملیات روانی قصد ایجاد دو قطبی در جامعه ما را دارد و قصد دارد همه افراد را رو به روی هم قرار دهد.

وی بیان کرد: این نکته را بدانیم که برخی از افراد قصد مقابله با نظام را ندارند و صف این افراد را باید جدا کرد و با آنان اتمام حجت کرد و تدبیر کرد که پس از مشخص شدن صف ضد انقلاب با صف فریب خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: صف فریب خوردگان با افرادی که عناد دارند باید جدا باشد

اژه ای: صف فریب خوردگان با افرادی که عناد دارند باید جدا باشد