مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-20سياسي

در چه جلسه رای اعتماد به محمدعلی نیکبخت چه گذشت؟


جلسه بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه بررسی صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، 30 خرداد) از موافقت این کمیسیون با برنامه های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

    همچنین علیرضا نظری در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رسیدگی به صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاوری، گزارش این کمیسیون درباره برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را قرائت کرد.

( اینجا بخوانید).

موافقان و مخالفان نیکبخت چه گفتند؟ در ادامه این نشست موافقان و مخالفان محمدعلی نیکبخت به بیان مطالب خود پرداختند.

عیسی زاده: برنامه شما برای توسعه آبیاری نوین چیست؟ مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، در مخالفت با برنامه های محمد علی نیکبخت گفت: ما امروز برای بزرگترین نهادی که در سفره مردم تأثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چه جلسه رای اعتماد به محمدعلی نیکبخت چه گذشت؟

در چه جلسه رای اعتماد به محمدعلی نیکبخت چه گذشت؟