مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-13سياسي

لزوم توسعه کشت فراسرزمینی در آذربایجان غربی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: جهادکشاورزی استان کشت فراسرزمینی را با توجه به ضرورت صیانت از منابع آب و خاک در اولویت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در سومین روز از گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در دیدار با مدیران و معاونین ستادی و مدیران کل ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار داشت: این استان یک منطقه مرزی بوده و از ظرفیت و منابع کشورهای همسایه می توان برای مباحث دامپروری استفاده کرد، چرا که در گذشته نیز مصادیقی برای این موضوعات وجود داشته است.

وی با بیان اینکه مشوق ها به تنهایی برای کشاورزان کافی نیست، افزود: لازم است برای دستیابی به کشاورزی پایدار و حرکت از کشاورزی سنتی به مدرن نیروهای جوان را هم برای حضور در این عرصه اقتصادی تشویق کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه ترسیم افق های صادراتی برای محصولات این بخش نیز نباید مورد غفلت باشد، ادامه داد: برنامه ریزی برای این موضوع توسط مسوولان استانی در جهادکشاورزی باید به صورت جدی پیگیری شود.

سید قریشی با اشاره به اینکه امنیت غذایی امروزه موضوع بسیار مهمی است ، ادامه داد: قیمت گذاری به موقع گندم می تواند در گرایش کشاورزان به کشت، داشت و برداشت بهینه این محصول استراتژیک ، رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه کشت فراسرزمینی در آذربایجان غربی

لزوم توسعه کشت فراسرزمینی در آذربایجان غربی