مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-03سياسي

دولت امتیاز متولیان مجوزهای نانوایی غیرقانونی را لغو کند


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: دولت امتیاز متولیان مجوزهای نانوایی غیرقانونی را لغو کند چراکه صاحبان اصلی این مجوزها اصلا این کاره نیستند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: دولت امتیاز متولیان مجوزهای نانوایی غیرقانونی را لغو کند چراکه صاحبان اصلی این مجوزها اصلا این کاره نیستند.

حسن لطفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عدم کیفیت نان و مشکلات حوزه نانوایی های سطح دو شهرستان اظهار کرد: در سطح شهرستان های رزن و درگزین 186 واحد نانوایی وجود دارد که از این تعداد 120 واحد امتیاز نانوایی به نام شخص دیگری بوده و امتیاز خود را به شاطر و یا نانوا اجاره داده است و از این طریق ماهیانه شش تا هفت میلیون تومان از مستأجر اجاره بهای واحد نانوایی را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه این تعداد نانوایی که امتیاز نانوایی آنها گاهی به نام اشخاص دیگری بوده و صاحب اصلی امتیاز اصلا این کاره نیست، تصریح کرد: برخی از شاطر و نانوایان که واحد نانوایی را از فرد دارای مجوز و امتیاز اجاره کرده اند، برای تأمین و پرداخت این اجاره بهای بالا و هنگفت به ناچار اقدام به کم فروشی و یا حتی قاچاق آرد می کنند.

لطفی با بیان اینکه این مشکل در سطح استان و حتی کشور نیز وجود دارد و برخی از صاحبان مجوزها امتیاز نانوایی خود را با قیمت های بسیار بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت امتیاز متولیان مجوزهای نانوایی غیرقانونی را لغو کند

دولت امتیاز متولیان مجوزهای نانوایی غیرقانونی را لغو کند