مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-01سياسي

محلات باید در مقابل مشکلات مقاوم باشند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتمان انقلاب اسلامی و در نظریه مقاومت امام خمینی(ره) محلات ما باید محلات مقاومی باشد که در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس در محلات پایگاه های مقاومت شکل گرفت و دلیل شکل گیری این پایگاه ها مقام کردن محله در برابر مشکلات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دوره تربیت مربی مشاور خانواده با حضور فعالان فرهنگی، طلاب و فعالان تربیتی به همت گروه جهادی شهید شاطری اظهار داشت: در گفتمان انقلاب اسلامی و در نظریه مقاومت امام خمینی(ره) محلات ما باید محلات مقاومی باشد که در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس در محلات پایگاه های مقاومت شکل گرفت و دلیل شکل گیری این پایگاه ها مقام کردن محله در برابر مشکلات بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این نظریه محله مقاوم رو در یمن و سوریه و محور مقاومت داریم و به دلیل تلاش های بی نظیر شهید سلیمانی در سپاه قدس محور مقاومت را شکل داد.

ما همین تفکرات رو در دیدگاه ها و سیره مقام معظم رهبری به وضوح می بینیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره های آموزشی و حضور مربیان تربیتی، برای ایجاد محله مقاوم لازم و ضروری است، خاطر نشان کرد: محله مقاوم یعنی اعضای آن محله به یک ولاء، جبهه و همبستگی اجتماعی برسند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات باید در مقابل مشکلات مقاوم باشند

محلات باید در مقابل مشکلات مقاوم باشند