مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-20سياسي

ویژه برنامه بزرگداشت شهید چمران در اراک برگزار می شود


جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: ویژه برنامه بزرگداشت شهید چمران با حضور 300 استاد برجسته دانشگاه ها و سخنرانی استاندار مرکزی در در اراک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از سپاه محمدعلی آقامحمدی در تشریح برنامه های سالروز شهادت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید گفت: افتخار دیار آفتاب استان مرکزی پرورش و تربیت فرزندان برومندی همچون دکتر مصطفی چمران است که سرآغاز نقطه ای تحول زا در عرصه های مختلف به ویژه علمی و نظامی بوده است.

وی افزود: مناجات های شهید چمران که امروز گنجینه ای برای انقلاب اسلامی محسوب می شود درسنامه و مرام نامه ای برای اساتید دانشگاهی به شمار می رود که سند آن پرورش شهیدانی همچون احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد و دیگر شهدای عرصه علمی در سطح کشور است.

رسالت بسیج اساتید همین راه شهید چمران است آقامحمدی گفت: امروز رسالت بسیج اساتید همین راه شهید چمران است اقدامات بنیانی که بتواند در دانشگاه شهید چمران ها بسازد که تاثیر حرکت های علمی و اجتماعی آن تا لایه های عمیق جامعه خود را ظهور و بروز کند.

امروز رسالت بسیج اساتید همین راه شهید چمران است اقدامات بنیانی که بتواند در دانشگاه شهید چمران ها بسازد که تاثیر حرکت های علمی و اجتماعی آن تا لایه های عمیق جامعه خود را ظهور و بروز کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه بزرگداشت شهید چمران در اراک برگزار می شود

ویژه برنامه بزرگداشت شهید چمران در اراک برگزار می شود