مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-19بين الملل

لاوروف: رویارویی با غرب، فرصت های جدید همکاری برای روسیه ایجاد کرد


وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) گفت، تقابل با غرب فرصت های جدیدی را پیش روی همکاری روسیه با کشورهایی در دیگر مناطق مانند آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین ایجاد می کند.

- وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) گفت، تقابل با غرب فرصت های جدیدی را پیش روی همکاری روسیه با کشورهایی در دیگر مناطق مانند آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در جلسه کمیسیون حزب حاکم در امور همکاری بین الملل و حمایت از شهروندان روس خارج از کشور گفت: تقابل با کشورهای غیردوست فرصت های جدیدی را برای همکاری در خارج از حیطه کشورهای غربی و با شرکای نزدیک در آسیا، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین باز کرده است.

وی ادامه داد: طبیعی است که این حوزه ها به دلیل نقشی که در امور بین المللی دارند، در اولویت قرار می گیرند.

وی افزود: مسکو دستورکار سیاست خارجی خود را توسعه می دهد و به دنبال ادغام در سیستم ها و مکانیسم هایی نیست که هدفشان نفع رساندن به دیگران است.

دیپلمات ارشد روسی همچنین خاطرنشان کرد: مسکو از اولویت های خود در حیطه بین الملل بهره می گیرد و در عین حال، به هنجارهای به رسمیت شناخته شده جهانی مربوط به قوانین بین الملل که در منشور سازمان ملل است، احترام می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: رویارویی با غرب، فرصت های جدید همکاری برای روسیه ایجاد کرد

لاوروف: رویارویی با غرب، فرصت های جدید همکاری برای روسیه ایجاد کرد