مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-10اقتصادي

اختصاص GPS رایگان به شناورهای خوزستان


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بر پیگیری موضوع تخصیص رایگان GPS به شناورهای حامل سوخت به منظور کنترل و کاهش قاچاق سوخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا باوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب GPS (سامانه تعیین موقعیت مکانی) در شناورها برای کنترل و کاهش قاچاق سوخت مؤثر است، موضوع تخصیص رایگان GPS برای شناورهای حامل سوخت باید از سوی شرکت نفت در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا دستیابی به نتیجه، بررسی و پیگیری شود.

وی، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مؤلفه های مهم رشد تولید برشمرد و افزود: برای حمایت از تولید باید همه تلاش ها برای جلوگیری از ورود کالای مشابه (قاچاق) به کار گرفته شود.

باوی بر نصب و راه اندازی سامانه xray (تصویربرداری) کامیونی در مبادی ورودی کالا به خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان هایی که بیشترین ورودی کالاهای وارداتی را دارند باید در اولویت قرار گیرند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی برای کنترل و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز شد و گفت: ارتقای سطح آگاهی مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و رفع ابهام از قوانین موجود با برگزاری کارگاه های آموزشی متناسب، ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص GPS رایگان به شناورهای خوزستان

اختصاص GPS رایگان به شناورهای خوزستان