مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-12اقتصادي

ایمیدرو معادن کوچک مقیاس را احیا می کند


مدیر طرح های زیربنایی سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران گفت: ایمیدرو با هدف توسعه زیربناها و اولویت قرار دادن مجتمع های معدنی و احیای معادن کوچک مقیاس، - منصور هنردوست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ایمیدرو با هدف توسعه زیربناها و اولویت قرار دادن مجتمع های معدنی و احیای معادن کوچک مقیاس، فعالیت خود را در استان های مختلف انجام و تا حد ممکن اعتبارات لازم برای این طرح ها را در اختیار استان قرار می دهد.

مدیر طرح های زیربنایی سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران خاطرنشان کرد: میزان سرمایه گذاری ایمیدرو در استان ها به همت مدیران استانی بستگی دارد که تا چه اندازه طرح های اجرایی و عملیاتی را به سازمان ارسال کنند و برای دریافت بودجه پیگیر باشند.

وی افزود: مجتمع معدنی باباحیدر با داشتن 16 محدوده معدنی اولویت استان چهارمحال و بختیاری است که تا کنون 10 میلیارد تومان به این مجتمع تزریق و اجرای پروژه آغاز شده است.

هنردوست با اشاره به بازدید از 2 پروژه سنگ لاشه شهرکرد و کمربندی مجتمع معدنی 2 شهرکرد، بیان کرد: این موارد پس از بررسی های لازم وارد فاز مطالعاتی می شوند و در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی و زیرسازی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو معادن کوچک مقیاس را احیا می کند

ایمیدرو معادن کوچک مقیاس را احیا می کند