مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-30سياسي

نمایشگاه آثار معماری طراحان جوان جنوب کشور در شیراز برپا شد


مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی پیرامید با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار معماری طراحان جوان جنوب کشور تحت عنوان در کوچه باغ های شیراز به میزبانی این شرکت، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی پیرامید با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار معماری طراحان جوان جنوب کشور تحت عنوان "در کوچه باغ های شیراز" به میزبانی این شرکت، عنوان کرد: برای سومین سال متوالی، این نمایشگاه در دستور برگزاری قرار گرفت.

مهدی باقری در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه در کوچه باغ های شیراز به مدت سه روز و در محل هتل همای شیراز برگزار و آثار 70 معمار و طراح ساختمان در قالب پروژه ی اجرا شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت پیرامید مبنی بر فراهم شدن فضایی برای معرفی طراحان جوان در دستور کار قرار گرفت، افزود: عده ای از معماران افراد در صنعت ساختمان تحت عنوان مالک و سازنده داریم و در مقابل عده ای معمار که اگرچه دارای ایده هستند اما دیده نمی شوند، لذا با برگزاری این نمایشگاه به دنبال معرفی معماران جوان با استعداد و همچنین معرفی آثار به سرمایه گذاران بودیم.

باقری با بیان اینکه پنل های تخصصی معماری نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد، گفت: شرکت فنی و مهندسی پیرامید از سال 85 وارد فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار معماری طراحان جوان جنوب کشور در شیراز برپا شد

نمایشگاه آثار معماری طراحان جوان جنوب کشور در شیراز برپا شد