مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-17اجتماعي

اجرایی شدن کروکی الکترونیک در عید مبعث


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور گفت: کروکی های الکترونیک موضوعی است که از اواخر سال 99 همزمان با نام گذاری هفته فراجا به نام پلیس هوشمند در مجموعه انتظامی مطرح شد؛ - حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد و گفت: راه حل تصادفات و خسارات ساختگی اجرایی شدن کامل کروکی های الکترونیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور گفت: کروکی های الکترونیک موضوعی است که از اواخر سال 99 همزمان با نام گذاری هفته فراجا به نام پلیس هوشمند در مجموعه انتظامی مطرح شد؛ آن زمان اعلام شد که قرار است کروکی های تصادفات به صورت الکترونیکی طراحی شود تا هم این کروکی ها بتواند اطلاعات کامل تری از تصادفات را در اختیار کارشناسان قرار دهد و هم جلوی تخلفاتی مانند تصادفات ساختگی گرفته شود.

هادیانفر در همین خصوص اظهار کرد: سالانه یک میلیون و 200 هزار تصادف اعم از خسارتی، جرحی و فوتی در کشور داریم که باید برای این تصادفات کروکی کشیده شود.

وی با بیان اینکه در کروکی های کاغذی امکان خطا وجود دارد، افزود: این کروکی ها باید به مراجع قضایی، کارشناسی و بیمه ها ارسال شود و در برخی مواقع شاید اصل کروکی آسیب ببینید و از خوانایی کافی برخوردار نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن کروکی الکترونیک در عید مبعث

اجرایی شدن کروکی الکترونیک در عید مبعث