مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-21دانش

عزم دانشگاه های اصفهان و UPM مالزی برای ایجاد و توسعه همکاری های علمی مشترک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش شاهین در نشست بررسی زمینه های همکاری های مشترک علمی پژوهشی دانشگاه اصفهان و دانشگاه UPM مالزی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، - دانشگاه اصفهان با پیگیری رایزن فرهنگی ایران در مالزی، نشست مشترکی با دانشگاهیان و پژوهشگران حوزه علوم اجتماعی از دانشگاه پوترای این کشور برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آرش شاهین در نشست بررسی زمینه های همکاری های مشترک علمی پژوهشی دانشگاه اصفهان و دانشگاه UPM مالزی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: پژوهشکده مطالعات علوم اجتماعی دانشگاه UPM مالزی معروف به دانشگاه پوترا روی مسائل مرتبط با زنان و جوانان این کشور متمرکز شده و مطالعات متعددی در این رابطه داشته است.

به گفته وی، دانشگاهیان این مرکز در مطالعات بین رشته ای و میان رشته ای فعال هستند و نه تنها از تخصص های علوم اجتماعی برخوردارند، بلکه در حوزه های روانشناسی، آموزش، مهندسی کامپیوتر، علوم سیاسی و حوزه سایبری فعالیت دارند و یک مجموعه یکپارچه و هماهنگ را برای حل مسائل جامعه امروز کشورشان تشکیل داده اند.

مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: استادان این پژوهشکده، الگو های خوب و موثری را برای مدیریت فرآین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دانشگاه های اصفهان و UPM مالزی برای ایجاد و توسعه همکاری های علمی مشترک

عزم دانشگاه های اصفهان و UPM مالزی برای ایجاد و توسعه همکاری های علمی مشترک