مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:162023-06-01اجتماعي

سیل در شهرستان گرمی؛ از مسدودی راه های ارتباطی تا قطعی آب شرب


  قطعی آب شرب در شهر گرمی و 15 روستا طبق گفته مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل از بعد از ظهر 9 خرداد بارش شدید باران در شهرستان گرمی آغازشده که در پی این بارش ها شاهد آسیب به شبکه آبرسانی و قطعی آب شرب شهر گرمی و 15 روستای این شهرستان بوده ایم.

وی در خصوص اقدامات انجام یافته برای آبرسانی به مردم این شهرستان گفت: باتوجه به اختلال قابل توجه در آبرسانی آب شرب شهرستان گرمی، پمپ ها و تانکرهای آبرسانی به منطقه فوق اعزام شده است.

  جاری شدن مجدد سیل در گرمی برقراری جریان آب شرب را مختل کرد اما یک روز بعد از وقوع سیل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از وضعیت جوی نامساعد و سیلاب های متعدد سخن به میان آورده که وصل آب شرب این شهرستان را با مشکل مواجه کرده است.

علیرضا نعمت سلطانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل گفت: عملیات ترمیم خط لوله آبرسانی شهرستان گرمی تا عصر امروز (10 خرداد ماه) با تمام توان ادامه داشت که در اثر جاری شدن مجدد سیل در گرمی با خلل مواجه شد.

به گفته وی جاری شدن سیل به چندین خط لوله انتقال آب در مناطق مختلف شهرستان گرمی آسیب رسانده و مردم را با مشکل تامین آب شرب در منطقه مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در شهرستان گرمی؛ از مسدودی راه های ارتباطی تا قطعی آب شرب

سیل در شهرستان گرمی؛ از مسدودی راه های ارتباطی تا قطعی آب شرب