مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-12اقتصادي

اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای استان خبر داد و گفت: رویکردهای علمی جدید مطابق با محدودیت های منابع اقلیمی در اختیار مردم قرار می گیرد.

- صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر انتقال دانش و رسوخ علم در عرصه های تولید قصد داریم رویکردهای جدید تجاری و بازاری را جایگزین کشاورزی تولید محور کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه کشاورزی از رکن های اساسی مردم استان گیلان است، افزود: رویکردهای علمی و دانشی جدید مطابق با محدودیت های منابع اقلیمی، انرژی و انسانی، در اختیار مردم قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه حوزه زراعت برنج بیشترین سهم کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: کاروان تخصصی کشاورزی ویژه برنج با هدف انتقال دانش و یافته های نوین علمی به کشاورزی از روش های روز مزرعه به مزرعه، مدرسه و برنامه های صدا و سیما و دیدار چهره به چهره استفاده می کنند.

محمدی از اعزام کاروان مؤسسه تحقیقات برنج به شهرستان خمام خبر داد و اضافه کرد: محققان آخرین یافته های خود در حوزه مدیریت منابع آب، تغذیه و مبارزه با علف هرز، آفت ها و بیماری ها و بهره گیری از روش های جدید مدیریت مزرعه را در اختیار کشاورزان خمامی قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای گیلان

اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای گیلان