مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-21بين الملل

درخواست رییس جمهوری کره جنوبی از ماکرون


رییس جمهوری کره جنوبی از ماکرون خواست تا تضمین کند که قوانین جدید تجارت اتحادیه اروپا به تجار کره جنوبی آسیبی وارد نمی کند.

- رییس جمهوری کره جنوبی از ماکرون خواست تا تضمین کند که قوانین جدید تجارت اتحادیه اروپا به تجار کره جنوبی آسیبی وارد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یون سوک یول، رییس جمهوری کره جنوبی در جریان دیدار با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی اش در کاخ الیزه این اظهارات را مطرح کرد.

معاون مشاور امنیت ملی کره جنوبی گفت، دو طرف همچنین بر تامین و ارائه حمایت فعالانه دولت از افزایش سرمایه گذاری ها در صنایع پیشرفته دو کشور شامل باتری های قابل شارژ توافق کردند.

وی افزود: رییس جمهوری کره جنوبی خواهان توجه ویژه رییس جمهوری فرانسه به این مساله شد که قوانین جدید تجاری اتحادیه اروپا باعث نشود که این اتحادیه اقدامات و تلاش های تبعیض آمیزی علیه تجار کره جنوبی روا دارد.

روسای جمهوری دو کشور همچنین بر گسترش همکاری ها در حوزه فضا و امور دفاعی بین مشاغل کره جنوبی و ایرباس فرانسه توافق کردند.

یون سوک یول و ماکرون همچنین بر گسترش همکاری ها در حوزه فناوری برای نسل آتی رآکتورهای مدولار کوچک و انرژی پاک شامل انرژی هیدروژنی و همچنین توافق برای افزایش تبادلات و همکاری بین استارت آپ هایی که مدیرانشان از جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس جمهوری کره جنوبی از ماکرون

درخواست رییس جمهوری کره جنوبی از ماکرون