مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-18اقتصادي

پرداخت 180 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق به شهروندان دزفولی


180 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق سال گذشته در بخش خانگی دزفول داده شد که این پاداش در قبوض برق آنها اعمال و برخی مشترکان با صرفه جویی در برق در عمل تمام سال از برق رایگان برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، علیرضا شرف آبادی رییس اداره برق شهرستان دزفول امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر دزفول اظهار کرد: اوج مصرف برق شهرستان دزفول در سال گذشته 660 مگاوات بوده است که پیش بینی می شود این رقم در اوج مصرف برق در سال جاری به 700 مگاوات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دزفول پس از اهواز دومین شهرستان با بیشترین اوج مصرف برق در خوزستان است، افزود: در دو هفته اخیر با ثبت اوج مصرف برق 620 مگاوات، 95 درصد اوج بار مصرف برق سال گذشته در دزفول به ثبت رسید که توجه به صرفه جویی برای جلوگیری از اعمال قطع برق مشترکان خانگی ضروری است.

رییس اداره برق شهرستان دزفول با بیان اینکه یک درصد کل بار برق مصرفی کشور متعلق به دزفول است، اظهارکرد: 170 هزار اشتراک برق در دزفول وجود دارد که این آمار در خوزستان بی نظیر است ضمن اینکه این شهرستان 13 ایستگاه توزیع برق دارد.

شرف آبادی با اشاره به مشوق های وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در کشور گفت: اگر کشاورزان پنج ساعت تعیین شده برای خاموشی پمپ های آب را رعایت کنند 19 ساعت باقی روز برق آنها رایگان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 180 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق به شهروندان دزفولی

پرداخت 180 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق به شهروندان دزفولی