مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:092023-05-28حوادث

دستگیری 5 شکارچی مسلح در دماوند


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از دستگیری 5 شکارچی غیرمجاز و کشف سلاح شکاری و اجزای سه رأس قوچ وحشی در تعقیب و گریز محیط بانان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، نقی میرزاکریمی رییس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غروب روز گذشته محیط بانان این اداره در ارتفاعات روستاهای زره در و تمیسیان ضلع غربی منطقه شکارممنوع کوه سفید متوجه صدای شلیک چند تیر می شوند.

وی افزود: بر این اساس، محیط بانان با دوربین کشی چند نفر شکارچی غیرمجاز را مشاهده و سریعاً موضوع را جهت اعزام نیروی کمکی گزارش می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند ادامه داد: نیروهای کمکی و فرمانده کلانتری مهرآباد رودهن با تشکیل تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند که به دلیل تاریکی شب امکان دستگیری در ارتفاعات به وجود نیامد و مسیرهای عبوری نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

میرزاکریمی تصریح کرد: نهایتاً در مسیر زره در ساعت یک بامداد بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی هوایی خودروی شکارچیان مسلح متوقف و در این راستا، 5 نفر که با سلاح شکاری مبادرت به شکار سه رأس قوچ وحشی حیوان حمایت شده نموده، دستگیر و با دستور مقام قضایی بازداشت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 شکارچی مسلح در دماوند

دستگیری 5 شکارچی مسلح در دماوند