مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-19اقتصادي

تعیین تکلیف 26 هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی


بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: بیش از 26 هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تهران تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید بابازاده بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور در گفت وگو با میزان، پیرامون ساماندهی انبارهای اموال تملیکی و گمرکات اظهار کرد: حسب دستور ریاست قوه قضاییه و ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی علل و عوامل رسوب کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرکات کشور، دفتر بازرسی امور ویژه از فروردین ماه سال 1401 ضمن بازدید از کلیه انبارهای سازمان اموال تملیکی و گمرکات سراسر کشور، علل و عوامل رسوب کالاها در این انبارها را احصاء و ضمن آسیب شناسی و تهیه گزارش های متعدد، پیشنهادهای کاربردی را به مراجع ذیصلاح ارسال کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به قوانین و مقررات تکلیفی در خصوص چهار گروه بندی کالاهای قاچاق، متروکه، ضبطی و توقیفی و کالاهای نیاز به اخذ مجوزهای لازم برای تعیین تکلیف از سوی دستگاه های ذی ربط (مراجع قضایی، تعزیراتی، استاندارد، وزارت بهداشت، وزارت صمت و.

) که باید با رعایت قوانین و مقررات مرتبط، همسو و هماهنگ با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نسبت به تعیین و تکلیف این کالاها اقدام به موقع می شد؛ بررسی های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 26 هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی

تعیین تکلیف 26 هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی