مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-11اقتصادي

360 رشته قنات در خراسان جنوبی احیا شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 360 رشته قنات طی سال گذشته در خراسان جنوبی احیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال اقتدار غذایی در غرب آسیا هستیم، اظهار کرد: امروز امنیت غذایی به مراتب از سلاح اهمیت بیشتری برخوردار است و از این جهت وظیفه مهمی بر دوش داریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته جهاد کشاورزی 157 پروژه به بهره برداری می رسد، بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ 292 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح می شود.

اشتغال زایی برای 146 نفر با افتتاح پروژه های هفته جهاد کشاورزی جعفری با تأکید بر اینکه از افتتاح این پروژه ها 40 هزار نفر بهره مند می شود، گفت: 146 اشتغال جدید نیز با اجرای این پروژه ها ایجاد می شود.

وی افزود: انتظار ما بر این بود که اعتبارات مربوط به سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی به طور صد در صد در بخش کشاورزی تحقق پیدا کند که خوشبختانه در حدود 140 درصد آن محقق شد که نشان دهنده توجه دولت به بخش جهاد کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات را به جامعه کشاورزی داشتیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود چهار برابر افزایش پیدا کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 رشته قنات در خراسان جنوبی احیا شد

360 رشته قنات در خراسان جنوبی احیا شد