مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 00:502023-06-10سياسي

مشکل آیین نامه اجرایی شهرداری ها برطرف شود


با اشاره به اینکه مشکل آیین نامه استخدامی در شهرداری ها باید برطرف شود، گفت: تحقق مدیریت یکپارچه شهری تنها راه برون رفت از مشکلات شهری در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی در نشست شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای یزد که با حضور مهدی سلیمی رییس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور برگزار شد، اظهار کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در برخی از مسائل و مشکلات موجود در این بخش می تواند به صورت ویژه نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: تمام مشکلات شهرداری ها و دهیاری ها مربوط به بودجه و اعتبارات نیست و کمک و تسهیل سازمان دهیاری و شهرداری ها می تواند مشکل گشای شهرداری ها و دهیاری ها در این امور باشد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه این تسهیلگری در شهرهای بزرگ به صورت مستقیم و تجمیع شهرهای کوچک انجام شود، گفت: اکنون سه سال است که آیین نامه استخدامی شهرداری ها باطل شده و در کمیسیون اجتماعی دولت متوقف مانده و حتی سال گذشته در نشست با معاون حقوقی رییس جمهور این موضوع را مطرح کردیم اما همچنان کار معطل باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها حجم بسیار بزرگی از خدمات و وظایف را برعهده دارند، تصریح کرد: در استان یزد اعتبارات شهرداری یزد معادل تمام اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آیین نامه اجرایی شهرداری ها برطرف شود

مشکل آیین نامه اجرایی شهرداری ها برطرف شود