مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-11سياسي

قنات های متروکه باعث تخریب آسفالت خیابان های شهر زنجان است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان معتقد است: وجود قنات های متروکه باعث تخریب آسفالت خیابان های شهر زنجان شده و خود آسفالت ایرادی نداشته است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید ناصحی مقدم، ظهر یکشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: فرصت استعفای اعضای شورا و شهردار برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است و از این پس شاهد استعفایی نخواهیم بود.

وی با بارش شدید باران در روزهای گذشته و آبگرفتگی معابر و منازل اشاره کرد و گفت: با توجه به آبگرفتگی معابر و روان شدن سیلاب ها کارکنان مناطق مختلف شهرداری، مدیریت بحران و سایر نیروها پای کار آمدند و فعالیت جهادی انجام دادند.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر لزوم مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی برای حل مشکلات شهری ابراز کرد: شورا 60 میلیارد تومان به موضوع هدایت آب های سطحی اختصاص داده بود و سیل اخیر اهمیت این اقدام را برجسته ساخت.

وی در مورد وضعیت خیابان های زنجان بیان کرد: گاهی به اشتباه گفته می شود که مشکل نشست زمین در شهر زنجان به خاطر آسفالت بوده است در صورتی که قنات های متروکه موجب تخریب آسفالت شده و خود آسفالت ایرادی نداشته است.

ناصحی با اشاره به بالا آمدن آب در برخی مناطق شهر تصریح کرد: مسوولان دیگری هم برای رفع بحران و مدیریت آب دخیل هستند و حل این مشکلات، نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنات های متروکه باعث تخریب آسفالت خیابان های شهر زنجان است

قنات های متروکه باعث تخریب آسفالت خیابان های شهر زنجان است