مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-20بين الملل

حماس مسئولیت عملیات شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت


جنبش حماس مسئولیت عملیات تیراندازی در شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت و اعلام کرد این حمله پاسخی به حمله نظامیان اسراییلی به جنین بود.

- جنبش حماس مسئولیت عملیات تیراندازی در شهرک عیلی را بر عهده گرفت و اعلام کرد این حمله پاسخی به حمله نظامیان اسراییلی به جنین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه حماس آمده است: عملیات تیراندازی قهرمانانه در جنوب نابلس را که پاسخی طبیعی به کشتار دیروز جنین و نقشه های شوم اشغالگران برای تقسیم مسجد مبارک الاقصی بود، تبریک می گوییم .

حماس همچنین شهادت مهند فالح یکی از مجریان عملیات عیلی را به ملت قهرمان فلسطین و همه آزادگان امت عربی و اسلامی تسلیت گفت و افزود: این جوان 26 ساله اسیر آزاده شده و از اهالی روستای عوریف در جنوب غربی نابلس بود و شهادت او تأیید می کند که ملت فلسطین حق دفاع از خود به هر وسیله و طریق ممکن را دارند .

حماس اضافه کرد: دولت اسراییل باید بداند که ادامه جنایتش علیه مردم فلسطین و مقدسات ما که در قلب آن مسجد مبارک الاقصی قرار دارد، باعث می شود که این عمیات تنها آغازی برای یک سری اقدامات مقاومت باشد به طوری که وضعیت شکننده آنها را بر هم خواهد زد و خواب سربازان و شهرک نشینان را به کابوس تبدیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس مسئولیت عملیات شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت

حماس مسئولیت عملیات شهرک «عیلی» را بر عهده گرفت