مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-07اجتماعي

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از ثبت ملی جشنواره قصه گویی در پنج نقطه از کشور از جمله کرمانشاه، خبر داد و گفت: جشنواره کرمانشاه به عنون یک استان فعال با محوریت قصه های بومی در 24 خردادماه در محوطه تاریخی طاق بستان ثبت ملی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تشریح برنامه های کانون در تابستان، اظهار کرد: فعالیت کانون در استان از سال 1350 با افتتاح اولین مرکز در شهرستان قصرشیرین آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی با شاره به فعالیت 36 کانون ثابت، 2 مرکز سیار و یک مرکز پستی در استان، گفت: در حال حاضر 19 هزار و 130 نفر از کودکان و نوجوانان استان در کانو ن های فعال سطح استان عضو هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 7 مرکز کانون زبان با 7 هزار عضو در شهر کرمانشاه، گفت: در صدد گسترش کانون های زبان در سطح دسگر شهرستان های استان هستیم.

وی از ثبت ملی جشنواره قصه گویی در پنج نقطه از کشور از جمله کرمانشاه، خبر داد و گفت: جشنواره کرمانشاه به عنون یک استان فعال با محوریت قصه های بومی در 24 خردادماه در محوطه تاریخی طاق بستان ثبت ملی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود

جشنواره قصه گویی در کرمانشاه ثبت ملی می شود