موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق - مديرعامل باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - مديرعامل پرسپوليس - سود سهام عدالت - باشگاه استقلال - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - آيت الله خزعلي - توسعه و شكوفايي اقتصادي - شهردار قروه - سقف حقوق اعضاي هيات علمي - كلان شهر - زندگينامه خواندني - ديويد پترائوس - بيماران نيازمند - مدير آموزش و پرورش استثنايي - سازمان ثبت احوال - پهپادهاي آمريكا - هشتمين آزمون استخدامي كشور - حسن دانايي فر

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-07اقتصادي

سرمایه گذاری 10 تا 12 هزار میلیارد تومانی در لرستان


10 تا 12 هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه گذاری صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای گفتگوی اتاق بازرگانی استان در سال 1402، به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، مجموع آورده های دولت در سال گذشته اعم از تسهیلات کم بهره تبصره 16 و 18 و اعتبارات پروژه های عمرانی، معادل سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک سال و نیم گذشته در استان است.

وی گفت: 10 تا 12 هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه گذاری صورت گرفته است.

استاندار لرستان بر تقویت ظرفیت های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: تعامل و تقویت بخش خصوصی و نهادهای وابسته به آن و تشویق سرمایه گذاران به کارآفرینی در هموار کردن مسیر کسب وکار برای فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

زیویار، گفت: اعضای جدید اتاق بازرگانی استان رویکردها و سیاست های خود را بر انسجام بیشتر شرکت ها در بخش خصوصی و تعامل بیشتر با دولت فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 10 تا 12 هزار میلیارد تومانی در لرستان

سرمایه گذاری 10 تا 12 هزار میلیارد تومانی در لرستان