مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-02سياسي

ایران دارنده برترین انقلاب دنیا است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: انقلاب ما دارای سه رکن رهبری، مردم و انگیزه دینی و به عنوان برترین انقلاب دنیا مطرح است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از استان ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب ما دارای رهبری سه رکن، مردم و انگیزه دینی و به عنوان برترین انقلاب دنیا است و امام راحل، به عنوان رهبر و بنیان گذار انقلاب دارای امتیازی ناشناخته است و امروز برای شناخت امام، مکتب ایشان، انقلاب و آرمان و اهدافی که به ویژه برای نسل نوجوان و جوان ما تبیین می گیرند، ضروری است.

وی افزود: جوانان امروز برای کشور آینده باید امام راحل را بشناسند تا از شیوه، روش، رهنمودها و درس های آن امام بزرگ برای اداره کشور بهره مند شوند و بیان و رهنمودهای امام مطابق با فطرت های انسانی و رهنمود انبیاء الهی بود که کهنه شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: انقلاب دینی ایران در زمانی شکل گرفت که همه دنیا یا به غرب و یا به شرق به عنوان ابرقدرت وابسته و فارق از دین و معنویت بودند و نظام شرق که اصلاً دینی را قبول نداشتند و دین را افیون توده ها می دانستند و غرب هم نقشی برای دین در اداره جامعه قائل نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دارنده برترین انقلاب دنیا است

ایران دارنده برترین انقلاب دنیا است