مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-31اقتصادي

لزوم حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تحقق توسعه کشاورزی در لرستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: در استان باور توسعه و تغییرات اساسی در حوزه کشاورزی ایجاد شده که برای تحقق آن نیازمند حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: در استان باور توسعه و تغییرات اساسی در حوزه کشاورزی ایجاد شده که برای تحقق آن نیازمند حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی است.

سیروس ابراهیمی نهم خردادماه در همایش جهش تولید کشور که به میزبانی خرم آباد و با حضور مهاجر معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: در دو سال اخیر با حرکت های رو به جلو در سازمان جهاد کشاورزی لرستان باور توسعه و تغییرات در حوزه کشاورزی استان محسوس است.

وی تصریح کرد: در لرستان این ظرفیت وجود دارد که صنعت کشاورزی و مشتقات آن در قالب یک زنجیره ارزش و تولید شکل بگیرد.

ابراهیمی با اشاره به واردات بیش از 10 قلم محصولات کشور از خارج به داخل کشور، بیان کرد: در صورتی که در بخش کشاورزی بتوانیم یک زنجیره تولید ایجاد کنیم به طور قریب به یقین کشور ما از حیث نیاز کشاورزی خودکفا شده و نیازی به واردات نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان کشاورزی را برابر با زندگی و حیات برشمرده و گفت: کشاورزی در تمامی کشورهای توسعه یافته یک امر پایه ای و اساسی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تحقق توسعه کشاورزی در لرستان

لزوم حمایت وزارت جهاد کشاورزی از تحقق توسعه کشاورزی در لرستان