مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-05سياسي

تجلیل از خانواده های شهدای 15 خرداد با حضور وزیر کشور


همزمان با شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد سال 1342 در ورامین، از خانواده های این شهدا با حضور وزیر کشور، معاون اجرایی ریاست جمهوری، استاندار تهران و سایر مسؤولان تجلیل بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد سال 1342 در ورامین از خانواده های این شهدا با حضور وزیر کشور، معاون اجرایی ریاست جمهوری، استاندار تهران و سایر مسؤولان تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم تمثال این شهدای والامقام و آغازگر نهضت اسلامی به خانواده های این شهدا تقدیم گردید.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهدای 15 خرداد سال 42 نهضت جهانی مقاومت را رقم زدند و مردم ورامین در هر مقطعی که احساس کردند نظام به آن ها احتیاج دارد، به میدان آمده اند.

وی افزود: راهپیمایی باشکوه امروز مردم در شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد 1342 نشانگر همان روحیه سال 1342  است که مردم هیچ وقت پا پس نخواهند کشید و بر سر آرمان های خود با هیچ کس معامله نخواهند کرد.

امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از حضور وزیر کشور در ورامین بیان داشت: مردم ورامین تا پای جان پای ولایت خواهند ایستاد و این را اثبات کرده اند، این مردم در زمان ستمشاهی از کمترین امکانات بواسطه قیام 15 خرداد محروم شدند و در نظام اسلامی نیز علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده های شهدای 15 خرداد با حضور وزیر کشور

تجلیل از خانواده های شهدای 15 خرداد با حضور وزیر کشور