مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-05سياسي

قالیباف: مولدسازی از دارایی های غیرمنقول و غیرنیاز، مشکلات کشور را برطرف می کند


رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه موضوع مولدسازی در کشور ناشناخته است، گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و با انجام صحبح آن مشکلات کشور زودتر برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروزدر جلسه شورای اداری رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه تمرکززدایی از مرکز و واگذاری کارهایی از جنس تصدی گری و محلی به استان ها، یکی از موضوعات مهمی است که باید دنبال شود، اظهار کرد: یکی از گره هایی که باعث هزینه اضافی در کار می شود به دلیل تمرکزگرایی است.

وی با طرح این سؤال که چرا باید تنظیم آرد نانوایی نیز در مرکز انجام شود بیان کرد: باید پنل اصلی آن در مرکز باشد اما دخالت در توزیع آن باید بر عهده بخشداری هر منطقه باشد  که این ظرفیت از سال گذشته در دولت فعلی فراهم شده و باید توزیع آرد به گونه ای باشد که هیچ نانوایی در جریان پخت نان با کمبود آرد مواجه نشود.

قالیباف با اشاره به اینکه در جریان بررسی بودجه 1400، تبصره 18 بودجه در حوزه اشتغال به نحوی تصویب شد که اعتبارات این حوزه به استانداری ها واگذار شود، تصریح کرد: در سال 1401 این طرح به خوبی اجرا نشد که حتی به نظر می رسد اعتبارات این حوزه در این سال به 10 درصد هم نرسید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مولدسازی از دارایی های غیرمنقول و غیرنیاز، مشکلات کشور را برطرف می کند

قالیباف: مولدسازی از دارایی های غیرمنقول و غیرنیاز، مشکلات کشور را برطرف می کند