مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-06بين الملل

کاخ سفید از حمله به نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» نگران شد!


کاخ سفید امروز دربیانیه ای ادعا کرد که از وقوع حمله به نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» نگران شده است! - کاخ سفید امروز دربیانیه ای ادعا کرد که از وقوع حمله به نیروگاه برق آبی کاخوفکا نگران شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید امروز سه شنبه نسبت به گزارشات مربوط به وقوع انفجار در سد برق آبی کاخوفکا واکنش نشان داد و آن را نگران کننده توصیف کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تلاش است تا علل و عواقب احتمالی این حادثه را کشف کند! آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در سخنانی اعلام کرد: سازمان ملل متحد کمک های بشردوستانه فوری به مناطق آسیب دیده از تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفکا ارسال می کند.

دبیرکل سازمان ملل متحد در این ارتباط ادامه داد: این سازمان فورا کمک های بشردوستانه را به مناطق آسیب دیده در نتیجه تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفکا ارسال خواهد کرد.

حملات به زیرساخت های غیرنظامی باید متوقف شود.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم امروز به انفجار سد کاخوفکا واکنش نشان داد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این خصوص اعلام کرد: سد نووا کاخوفکا به شدت آسیب دیده است و این امر منجر به کاهش قابل توجه سطح مخزن آب مورد نیاز برای خنک کردن نیروگاه اتمی زاپروژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید از حمله به نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» نگران شد!

کاخ سفید از حمله به نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» نگران شد!