مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:402023-05-29فرهنگي

حسن فتحی: کارگردانی «جیران» یک قدم جلوتر از «شهرزاد» بود


کارگردان باسابقه کشورمان که آخرین کارش سریال نمایش خانگی «جیران» بود، می گوید: «جیران» یکی از شیرین ترین تجربه های زندگی ام بود و فکر می کنم این سریال از حیث کارگردانی یک قدم جلوتر از «شهرزاد» بود.

- حسن فتحی ـ کارگردان باسابقه کشورمان که آخرین کارش سریال نمایش خانگی جیران بود، می گوید: جیران یکی از شیرین ترین تجربه های زندگی ام بود و فکر می کنم این سریال از حیث کارگردانی یک قدم جلوتر از شهرزاد بود.

فتحی در عین حال به دشواری های ساخت این مجموعه تاریخی اشاره و اظهار می کند: ممنونم از همه عوامل و بازیگرانی که با وجود خطرات کرونا کنارمان ماندند تا جیران تمام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن فتحی که پس از مدتی سکوت پس از ساخت و پخش سریال پرحاشیه جیران ، با ماهنامه سینمایی فیلم امروز تصویری گفت وگو کرده است، درباره ساخت این مجموعه تاریخی، دشواری های زمان ساخت، چگونگی قصه پردازی، انتخاب شخصیت ها و بازیگران و دشواری های کاری در دوران کرونا مطالبی را بیان کرد.

این کارگردان درباره تجربه ساخت جیران و فراز و نشیب ها و حاشیه هایی که این مجموعه تاریخی از زمان ساخت تا پخش پشت سر گذاشت، توضیح داد: نقطه شروع جیران حدود چهار سال پیش بود و در طرحی که آقای احسان جوانمرد(نویسنده) با آقای عفیفه(تهیه کننده) مطرح کردند و نشست و برخاست و گفت و شنودهای بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن فتحی: کارگردانی «جیران» یک قدم جلوتر از «شهرزاد» بود

حسن فتحی: کارگردانی «جیران» یک قدم جلوتر از «شهرزاد» بود