مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17سياسي

قول وزیر کشور برای اختصاص ادوات سنگین مورد نیاز در زمان بروز سیلاب به خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر وزیر کشور در روز پنجشنبه هفته گذشته از قول وزیر کشور برای اختصاص ادوات سنگین مورد نیاز در زمان بروز سیلاب به این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر وزیر کشور در روز پنجشنبه هفته گذشته از قول وزیر کشور برای اختصاص ادوات سنگین مورد نیاز در زمان بروز سیلاب به این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در ارتباط با خطر بروز سیلاب در استان و مشکلات این حوزه اظهار کرد: مرکز استان بیشتر در معرض خطر سیلاب قرار دارد بنابراین نیازمند ادوات و ماشین آلات سنگین هستیم که در سفر وزیر کشور مقرر شد تا این ادوات با قیمت مناسب از سوی سازمان شهرداری های کشور به مدیریت بحران استانداری اختصاص یابد.

وی بر توسعه بخش کشاورزی نیز تاکید کرد و گفت: ضمن آنکه باید سیستم های آبیاری نوین افزایش یابد در سفر رییس جمهور نیز اعتبارات خوبی برای حوزه توسعه کشاورزی اختصاص یافته که با تحقق آن، رشد این حوزه را شاهد خواهیم بود.

به گفته حسین نژاد، انتقال آب های سرانی، پساب پتروشیمی، افزایش مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی، پیگیری تسهیلات سفر رییس جمهور، پیگیری وضعیت رفاهی کارکنان وزارت کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این سفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر کشور برای اختصاص ادوات سنگین مورد نیاز در زمان بروز سیلاب به خراسان شمالی

قول وزیر کشور برای اختصاص ادوات سنگین مورد نیاز در زمان بروز سیلاب به خراسان شمالی