مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-07اقتصادي

احداث تصفیه خانه فاضلاب گلپایگان پیشرفتی ندارد


مدیر امور آبفار شهرستان گلپایگان گفت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب گلپایگان 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، زمین برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب تملک شده، - ایسنا/اصفهان مدیر امور آبفار شهرستان گلپایگان گفت: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب گلپایگان 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، زمین برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب تملک شده، اما پیشرفت فیزیکی آن صفر بوده است.

ناصر دهقادنی، شامگاه(سه شنبه، 16 خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: برای احداث و تکمیل پروژه آبرسانی تک روستایی شهرستان گلپایگان یک میلیارد و 257 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است که این اعتبار را برای خرید لوله جهت اصلاح شبکه فرسوده در روستاهای دُر، وانشان، مزرعه و رباط محمود به طول 3 هزار متر هزینه کرده ایم.

همچنین برای آبرسانی به منطقه جلگه یک میلیارد تومان بودجه تخصیص پیدا کرده که مخزن هزار مترمکعبی آن بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله تست و آب بندی است.

وی ادامه داد: آبرسانی به گلپایگان از تصفیه خانه با یک خط انتقال 400 میلیمتری انجام می شود و نیاز است که یک خط دیگر اجرا شود، البته این خط از تصفیه خانه در قسمتی از خیابان امام علی(ع) اجرا شده و به دنبال تکمیل کردن این خط و در مدار قرار گرفتن آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه فاضلاب گلپایگان پیشرفتی ندارد

احداث تصفیه خانه فاضلاب گلپایگان پیشرفتی ندارد