مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-15بين الملل

رسانه های صهیونیستی: تل آویو به سمت پرتگاه می رود


رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به قرار گرفتن این رژیم بر لبه پرتگاه، با «ضعیف و ترسو» خواندن نتانیاهو، نوشتند که وی کنترل امور را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی وضعیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بسیار وخیم و بحرانی گزارش می کنند.

روزنامه هاآرتص در شماره امروز خود (پنجشنبه، 15 ژوئن)، نوشت که توقف مذاکرات در اقامتگاه اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی خبر خوبی است.

گفت وگوهایی که هرتزوگ از طریق آن تلاش کرد تا کابینه نتانیاهو را متحد نگه دارد و هدف از آن، ایجاد مشروعیت بین المللی برای آن و آرام کردن اعتراضات و خرید زمان بود.

این روزنامه در ادامه به موضوع انتخاب اعضای کمیته تعیین قضات در روز گذشته (چهارشنبه) در پارلمان رژیم صهیونیستی و تبدیل شدن کنست به صحنه جدال اعضای ائتلاف بنیامین نتانیاهو و مخالفان اشاره کرد و نوشت که مخالفان کابینه نتانیاهو، مذاکرات جاری با ائتلاف او را تا انتخاب همه اعضای کمیته تعیین قضات متوقف کرده اند.

  هاآرتص در ادامه نوشت: کارن الحرار به عضویت کمیته تعیین قضات انتخاب شد، اما واضح است که جناح راست با انتخاب مجدد مجرم جنایتکار آوی ناوه به عنوان رییس کانون وکلا، سعی دارد این کمیته را کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: تل آویو به سمت پرتگاه می رود

رسانه های صهیونیستی: تل آویو به سمت پرتگاه می رود