مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:052023-05-31فرهنگي

اعتراض هنرمندان تئاتر به واگذاری پلاتوهای نمایش تالار آفتاب اهواز به شهرداری


یک کارگردان تئاتر از اعتراض هنرمندان نسبت به واگذاری پلاتوهای نمایش تالار آفتاب اهواز به شهرداری خبر داد و گفت: پذیرفته نیست توافقاتی را شهرداری انجام دهد که خروجی آنها تضییع حقوق هنرمندان باشد.

- تجمع تنی چند از هنرمندان تئاتر در پلاتو نمایش تالار آفتاب اهواز ایسنا/خوزستان یک کارگردان تئاتر از اعتراض هنرمندان نسبت به واگذاری پلاتوهای نمایش تالار آفتاب اهواز به شهرداری خبر داد و گفت: پذیرفته نیست توافقاتی را شهرداری انجام دهد که خروجی آنها تضییع حقوق هنرمندان باشد.

سید صادق فاضلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سال 95 هنرمندان اهواز به دلیل کمبود فضای فرهنگی در شهر تصمیم گرفتند که به صورت خودجوش و با کمک و همکاری شهرداری و ارگان های وقت اقدام به ساخت پلاتوهای تئاتر در شهر کنند ادامه داد: شهرداری وقت اهواز همکاری لازم را انجام داد و این پلاتوها در مجاور تالار آفتاب تا سقف ساخته شدند.

وی یادآوری کرد: بعد از آن نیز از جانب استاندار وقت 200 میلیون تومان برای تکمیل این پلاتوها به هنرمندان اختصاص داده شد اما اداره کل ارشاد این مبلغ را جای دیگری هزینه و پلاتوها را تکمیل نکرد.

فاضلی با اشاره به اینکه در همه شهرستان ها متولی ساخت فضاهای فرهنگی شهرداری است گفت: در کلانشهر اهواز به جای افزایش فضاهای فرهنگی شهرداری تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض هنرمندان تئاتر به واگذاری پلاتوهای نمایش تالار آفتاب اهواز به شهرداری

اعتراض هنرمندان تئاتر به واگذاری پلاتوهای نمایش تالار آفتاب اهواز به شهرداری