مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-18سياسي

دومین نشست هیئت اندیشه ورز «رهسپاران عصر ظهور» برگزار شد


دومین نشست هیئت اندیشه ورز کاروان یکصد هزار نفری «رهسپاران عصر ظهور» 2020 محله کمتر برخوردار سراسر کشور، با حضور برگزار شد.

- دومین نشست هیئت اندیشه ورز کاروان یکصد هزار نفری رهسپاران عصر ظهور 2020 محله کمتر برخوردار سراسر کشور، با حضور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین نشست هیأت اندیشه ورز کاروان یکصد هزار نفری رهسپاران عصر ظهور 2020 محله کمتر برخوردار سراسر کشور، با حضور علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی و تحول محلات کمتر برخوردار و محمدحسین رجبی دوانی برگزار شد.

در این نشست علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی و تحول محلات کمتر برخوردار با اشاره به لزوم ترویج مباحث عاشورا پژوهی و اربعین شناسی بیان داشت: در حال حاضر این مباحث که با اشاره به استنادات دقیق تاریخی و به صورت مستدل بیان می شود، بسیار حائز اهمیت است زیرا جهت های مختلف و ابعاد گوناگون این واقعه بزرگ تاریخ ساز را روشن می سازد و افق های مهمی را پیش روی همه ما می گشاید و لذا شایسته است تا اندیشمندان حوزه تاریخ اسلام و به خصوص عاشورا پژوهان، روز به روز مباحث تاریخی و معرفتی قیام امام حسین (ع) و آثار و ثمرات راهبردی آن را در افقی جهانی برای مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست هیئت اندیشه ورز «رهسپاران عصر ظهور» برگزار شد

دومین نشست هیئت اندیشه ورز «رهسپاران عصر ظهور» برگزار شد