مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20سياسي

سرانه بودجه فرهنگی مازندران ناچیز است


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران سرانه بودجه فرهنگی استان را متناسب با شمار بالای مسافران وارده به استان ندانست و گفت: باید از فرهنگ اصیل علوی حفاظت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مازندران با عنوان استان شعر، فرهنگ و ادب و رسانه یاد کرد و حفظ هویت اصیل دیار علویان را امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه فرهنگ علوی و عدالت خواهانه پشتوانه دیار علویان است، از مازندران به عنوان استان رسانه و محتوای رسانه ای یاد کرد و گفت: فعالیت شمار زیاد رسانه های مکتوب مجازی در استان و بالا بودن نفوذ اینترنت از جمله مزیت های استان مازندران به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه نباید در صنعت ابزار جنگ نیابتی برای تسویه حساب های شخصی بدل شود از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواست تا در مسیر توسعه فرهنگ علوی از ریل خارج نشوند و احیای مناسک و آیین استان مازندران را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ردپای نفوذ فرهنگی در استان های شمالی به مازندران دیده می شود، افزود: امروز شاهد نظام سلبریتی پرور غرب در کشور هستیم و غربی ها تلاش می کنند تا بین سلبریتی ها قهرمان سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه بودجه فرهنگی مازندران ناچیز است

سرانه بودجه فرهنگی مازندران ناچیز است