مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31سياسي

4 هزار سمنانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند


معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، چهار هزار نفر از این استان به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اعزام کاروان های زیارتی گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) 2 هدف گذاری عمده در استان سمنان با کمک استاندار سمنان، فرمانداران و همه ادارات و مساجد و هیأت های مذهبی انجام می شود.

وی افزود: نخست اینکه در روز 14 خرداد که روز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است و همچنین 15 خردادماه مراسم باشکوهی در سراسر استان سمنان در همه شهرها و روستاها به صورت مردمی برگزار می شود و مورد دوم هدف گذاری برای اعزام چهار هزار نفر از سراسر استان سمنان به مرقد حضرت امام خمینی (ره) است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امسال همه استان ها در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر ایشان شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار سمنانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند

4 هزار سمنانی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند