مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-06سياسي

آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود.

- نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: یکی از تغییرات اساسی صورت گرفته در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، افزایش فرصت دستگاه های نظارتی به خصوص شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدها بوده که کمک می کند تا حقی از فردی ضایع نشود.

حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، بیان کرد: مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این طرح به انتخابات سال جاری برسد، اکنون این طرح در مجلس نهایی شده و به شورای نگهبان رفته است تا جایی که بنده مطلع شدم ایرادات شورای نگهبان به این طرح عمیق و اساسی نیست بلکه بیشتر ایرادات شکلی است و احتمالا شورای نگهبان نیز تا اوایل هفته آینده نظرات خود را پیرامون این طرح به مجلس اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر ظرف مدت کوتاهی بتوانیم نظر شورای نگهبان را تامین کنیم، این طرح به انتخابات سال جاری مجلس خواهد رسید و انتخابات بر اساس قانون جدید برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس

آخرین تغییرات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس